Kommunikation og feedback i administrativt arbejde

Efter uddannelsen kan deltageren lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder borgere og kolleger. Herunder anvende relevante kommunikationsteknikker og give konstruktiv feedback.

Thisisengineering Raeng Hocyulmttny Unsplash

Forløb

Edutasia har planlagt følgende aktuelle forløb:

  • 281350Kommunik-1164 NoHo - Nordic Hospitality Partners Lyngby

    Lyngby Hovedgade 78
    2800 Kongens Lyngby

    1

    24. marts 2025

    25. marts 2025

    DKK 214,00
    DKK 874,05

    Tilmeldingsfristen er overskredet

Bemærk: Hvis du gerne vil deltage i et AMU-kursus, foregår selve tilmeldingen på hjemmesiden voksenuddannelse.dk. Når du klikker på knappen "Tilmelding", åbner tilmeldingssiden i en ny fane.

Forløbets indhold

  • Kommunikation og feedback i administrativt arbejde (47297) 1 dag

    Beskrivelse

    Efter uddannelsen kan deltageren lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder borgere og kolleger. Herunder anvende relevante kommunikationsteknikker og give konstruktiv feedback.

    Målgruppe

    Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder med eller ønsker at arbejde med borger- og kundekontakt knyttet til det administrative arbejde.

    Mål

    Deltageren kan sætte rammer og lægge en strategi for forskellige typer samtaler med kunder, borgere og kolleger, fx vejlednings- og rådgivningssamtaler. Deltageren kan anvende et sprogbrug tilpasset samtalens formål og hermed bidrage til en effektiv opgave- og problemløsning. Herunder kan deltageren aflæse kropssprog, anvende aktiv lytning og relevante spørgeteknikker samt give konstruktiv feedback, sådan at de administrative kommunikative opgaver løses bedst muligt.